FAQ Category: Bestelling


Voorraad status

Hoe kan je nu zien of een product op voorraad is of niet? Dat leggen we je hieronder uit. Product is op voorraad Wanneer je op de informatiepagina van een product bent dan zie je de onderstaande knop wanneer het product nog in voorraad is en je deze in je winkelwagen kan stoppen en daarmee dus kan bestellen. Product is niet meer op voorraad Het kan natuurlijk ook zo zijn wanneer je op .

Maattabel

Hieronder vindt je een matentabel, geschikt voor de kleding die wij aanbieden. Dames bovenkleding Dames: Ondergoed Heren: Bovenkleding Heren: Ondergoed 1. Maattabel Dames Bovenkleding Hoe meet ik de juiste maat? Als je je maat wilt meten kun je dit het beste doen in je ondergoed. Dit voorkomt dat de metingen groter uitvallen. Gebruik een meetlint in centimeters (cm) en trek het meetlint niet te strak om je heen. .

Hoe plaats ik een bestelling?

Op Bondagetoys kan je eenvoudig zoeken naar het product waar je naar op zoek bent. Dit kan via het zoek venster bovenaan de pagina of via de (sub)categorieën. Wil je vervolgens een bestelling plaatsen dan laten we je hieronder zien hoe dat in zijn werk gaat. Zoek de producten die je graag zou willen bestellen bij ons en stop deze in je winkelwagen. Vervolgens ga je naar je .

Getoonde prijzen

Alle prijzen die zichtbaar zijn op de webshop van Bondagetoys zijn prijzen incl. BTW. Je krijgt dus nooit verassingen dat je prijzen in onze webshop ziet staan en wanneer je ze in je winkelmand stopt dat de prijs ineens hoger wordt omdat de BTW er nog niet over is berekend. Daarom tonen wij altijd prijzen incl. BTW.

Hoe wijzig in een bestelling?

Als je een bestelling geplaatst hebt bij Bondagetoys en je bedenkt je net dat je toch iets verkeerd besteld hebt of toch nog iets vergeten bent en je wilt je bestelling aanpassen maar hoe werkt dat dan? Hieronder leggen we je het uit! Als je een bestelling hebt geplaatst bij ons dan zie je onder je Mijn account pagina een overzicht van je bestelling (zie onderstaande afbeelding). Je .

Hoe annuleer ik een bestelling?

Iedere bestelling kan bij ons zonder opgave van reden geannuleerd worden, mits deze bestelling nog niet is verzonden. Op het moment dat je bestelling nog niet is verzonden kan je deze annuleren door ons dit te laten weten via het contact formulier, kies dan als afdeling "Bestelling annuleren". En wij zullen de annulering van je bestelling beoordelen en verwerken. Je krijgt hiervan een bevestiging wanneer je bestelling wordt geannuleerd .

Bestel status

Wat betekent de bestel status van mijn bestelling? Hieronder leggen we uit wat de verschillende statussen inhouden. Bestelling status Uitleg In de wacht Je bestelling is bij ons aangekomen en we wachten op de bevestiging dat je betaling bij ons binnen is gekomen, voordat we de order gaan verwerken. In behandeling De betaling is voltooid en wij zijn bezig om je bestelling bij elkaar te verzamelen. Afgerond Je bestelling is bij ons ingepakt en meegegeven aan de transporteur, .

Advies of hulp

Zit je toch nog met een vraag of heb je bij een aankoop toch nog wat hulp nodig? En kom je er niet uit via onze klantenservice? Dan kan je ons altijd nog een email sturen via het contactformulier en dan helpen we je graag verder bij de juiste keuze of wanneer je hulp nodig hebt.